سایز متن   /

«الیزابت تسورکوف» تبعه رژیم صهیونیستی که چند ماه پیش در عراق ناپدید شده بود، در تصاویری که به‌تازگی از او منتشر شده اعتراف می‌کند به عنوان جاسوس موساد و سازمان سیا در تلاش برای ایجاد اختلاف میان شیعیان عراق بوده است.

کوردپاریز/ منابع عراقی، در واپسین ساعات شامگاه دوشنبه، اعترافاتی از «الیزابت تسورکوف» جاسوس سازمان‌های صهیونیستی و آمریکایی «موساد» و «سیا» منتشر کردند.

این اعترافات برای نخستین‌باز بعد از ناپدید شدن این جاسوس رژیم صهیونیستی در عراق منتشر شده است. منابع صهیونیستی پیشتر ادعا کرده بودند که تسورکوف یک «محقق اسرائیلی-روسی» بوده که به عنوان گردشگر به عراق سفر کرده است.

دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز بعد از گذشت حدود ۴ ماه از ناپدید شدن این جاسوس موساد در عراق پیشتر گروه مقاومت «کتائب حزب‌الله» عراق را به دستگیری الیزابت تسورکوف متهم کرده بود و دولت عراق را مسئول امنیت جانی این جاسوس دانسته بود.

در تصاویری که شامگاه دوشنبه از این جاسوس اسرائیلی منتشر شده، او می‌گوید: «من یک شهروند اسرائیلی هستم. ۳۷ سال دارم. من اسرائیل را ترک کردم و به آمریکا رفتم. برای موساد و سیا کار می‌کردم. برای ایجاد روابط میان اسرائیل و نیروهای دموکراتیک سوریه(پ.ک.ک) در شمال شرق سوریه فعالیت داشتم. سال ۲۰۲۲ به آنجا رفته بودم».

الیزابت تسورکوف در ادامه اضافه می‌کند: «من به عنوان نیروی وابسته به موساد و سیا در عراق بر سر مسئله اختلافات و تقویت این اختلافات از طریق هماهنگی تظاهرات در عراق -تظاهرات (تشرین)- فعالیت داشتم. ما در تلاش برای تقویت اختلافات به منظور ایجاد جنگ شیعی-شیعی در عراق بودیم».

تسورکوف می‌افزاید: «من به خوبی رویدادهای غزه را دنبال می‌کنم. رویدادهای غزه از جمله کشتار کودکان، زنان و مردان و حمله به بیمارستان‌ها را به صورت روزانه پیگیری می‌کنم. این سیاست منجر به ایجاد تنفر میان ما و مردم فلسطین در غزه می‌شود و به صلح با غزه منتهی نمی‌شود. این مدیریت احمقانه کابینه نتانیاهو است که منجر به این فاجعه و تداوم جنگ می‌شود».

او ادامه می‌دهد: «من از خانواده‌های افراد گروگان در غزه می‌خواهم که همیشه برای توقف جنگ در این منطقه در تکاپو باشند؛ برای دختران و پسرانتان. این جنگ منجر به کشته شدن آن‌ها می‌شود؛ جنگی که نتانیاهو به صورت احمقانه آن را از طریق ساره همسرش و پسرش یائیر نتانیاهو مدیریت می‌کند. اگر می‌خواهید پسران و دخترانتان زنده بازگردند، جنگ باید متوقف شود».

الیزابت تسورکوف در بخش دیگری می‌گوید: «من برای خدمت به موساد و سیا به عراق آمدم و در حال حاضر حدود ۷ ماه است که در اسارت به سر می‌برم. به اسرائیل خدمت کردم و فکر می‌کنم برای آزادی من هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی