سایز متن   /

بسیاری از تروریست های سابق داعش که پس از شکست داعش و آزادسازی مناطق تحت کنترل آن در عراق به سوریه گریختند به صفوف یگان های حفاظت خلق (YPG) و یگان های مقاومت شنگال (YBŞ) که همگی از شاخه های گروهک تروریستی پ.ک.ک هستند، پیوستند.

در همین راستا سایت دارکا مازی از منابع موثق خود اسامی تعدادی از داعشی های سابق گروه تروریستی پ.ک.ک را به دست آورده و آنها را منتشر کرده است:

اسامی تعدادی از داعشی‌هایی که هم‌اکنون در صفوف گروه تروریستی پ.ک.ک هستند:
۱- احمد خادر احمد حمد معروف به احمد ملا یا رفیق نمر متولد ۱۳۶۱ و از عرب و از طایفه سباوی اهل روستای ام ذبیان باعج و در حال حاضر در شهر تل حمیس در شمال شرقی الحسکه سوریه ساکن است.  نام مادر: مدیحه صالح علی.

۲- محمد رحیل صالح علی متولد ۱۳۶۹ عرب از طایفه البجاری اهل قریه تل هجیم ولسوالی بعاج فعلاً در روستای بر حوالی شهر سینونی زندگی می کند نام مادر. : نعیمه خالو عاید تروریست مذکور و برادرش به نام (احمد) به جرم ارتباط با سازمان تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی عراق تحت تعقیب هستند و اکنون در صفوف یگان های مقاومت شنگال-سنجار (YBŞ) استخدام شده است و از رزمندگان سابق در صفوف تروریست های داعش بود.
۳- عزو علی عزو عناد، متولد ۱۹۹۶، عرب از طایفه الشمر، اهل روستای ام ذبیان بااج، ساکن شهر تل عزیر، نام مادر: آیدا محمد هلال، نامبرده و برادرش به نام. (ضیف الله علی عزو) به جرم ارتباط با سازمان تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی عراق تحت تعقیب است و اکنون در صفوف یگان های مقاومت شنگال (YBŞ) استخدام شده و از مبارزان سابق صفوف داعش تروریست بوده است.

۴- ولید خلیل محمود احمد، متولد ۱۳۶۵، عرب از طایفه حیان، اهل شهرک دوره از توابع صلاح الدین، در حال حاضر ساکن روستای بار در حوالی شهر سنونی به نام همسرش: فاطمه علی مظلوم است. و هم اکنون رزمنده ای است که در صفوف یگان های مقاومت شنگال (YBŞ) نام نویسی کرده است، در زمان ورود داعش در زندان تکریت زندانی شد و توسط داعش آزاد شد و بعد به صفوف آن پیوست و در قتل عام کمپ اسپیچر شرکت کرد.

۵- غازی احمد حسین ملقب به (رفیق حوزان) متولد ۱۳۷۰ عرب از طایفه العزاوی از اهالی مکیشیفه از روستاهای عراق در منطقه سامرا از توابع استان صلاح الدی. در منطقه خانسور، مدیر شهرداری گروه کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) در شهر کیک در خوانسور، قبلاً در صفوف گروه تروریستی داعش در استان صلاح الدین بوده و تحت تعقیب نیروهای عراقی است.

علیرغم فراخوان‌های مستمر پ.ک.ک و ادعای مستمر آن مبنی بر اینکه جنبشی کردی است که برای کردها می‌جنگد، فعالیت‌ها و اقدامات آن مؤید این است که جنبشی تصنعی دشمن کردها و کردستان و در نتیجه فریب‌کاری و اطلاعات غلط رسانه‌ای مستمر است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی