سایز متن   /

 

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گزارش داد، گروه تروریستی پ.ک.ک در رانیه عراق نیرویی به نام (جوانان وطن پرست و زنان جوان مبارز) تشکیل داده است که این نیرو اولین اقدام خود را در حومه رانیه با آتش زدن مزارع و باغ های مرزی و برافراشتن پرچم پ.ک.ک و بعداً در حومه رانیه انجام داد. یک فیلم ضبط شده آنها مردم را تهدید به هدف قرار دادند.

خبرگزاری در تماسی با حسین بردشانی فرماندار رانیه گفت: این موضوع به امنیت عمومی مربوط می شود. او همچنین پرسید که آیا مدرکی در دسترس است؟پس از دریافت پاسخ مبنی بر وجود مدارک ویدئویی، تلفن را قطع کرد.

هیوا گیلانی، رئیس شاخه یازدهم حزب دمکرات کردستان در منطقه راپرین به پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری گفت: ایجاد این گروه خطرناک است و باعث هرج و مرج و جنگ در منطقه می شود و این گروه های زیادی در این منطقه هستند. ”

وی گفت: “این از نظر امنیتی بسیار بد است و امنیت اقلیم کردستان را به خطر می اندازد، بنابراین باید جلوی آن گرفته شود. این نیروها به صورت گروهی در رانیه دیده می شوند.”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رهبری این گروه را احمد محمد، یکی از اعضای جوانان میهنی بر عهده دارد و در اولین ویدئو، مردم اقلیم کردستان را تهدید به جنگ و هدف قرار دادن آنها کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی