سایز متن   /

 

ترکیه با صدور بیانیه‌ای در خصوص اعضای پ‌.ک‌.ک که به زور وارد ساختمان ECHR شده‌اند، تصریح کرد: «این اقدام تجاوزکارانه بار دیگر نشان می‌دهد که پ‌ک‌ک در هر کشوری که در آن فعالیت می‌کند تهدیدی برای نظم و امنیت عمومی است.
ما درخواست خود را برای پایان دادن به فعالیت‌های تبلیغاتی، تأمین مالی و استخدام پ‌ک‌ک در اروپا تکرار می‌کنیم.»

وزارت امور خارجه ترکیه درباره ورود اجباری افراد مرتبط با پ.ک.ک به ساختمان دادگاه حقوق بشر اروپا در استراسبورگ بیانیه کتبی صادر کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که تلاش این سازمان تروریستی برای انجام تبلیغات تروریستی با نمادهای خود “غیرقابل قبول” است.

“در زمان های اخیر، نهادهای وابسته به پ.ک.ک به طور فزاینده ای به خشونت متوسل شده اند و به زور وارد ساختمان های سازمان های بین المللی مختلف به ویژه در اروپا شده اند تا در تبلیغات تروریستی شرکت کنند. به پ.ک.ک اجازه می دهند تا آزادانه فعالیت هایی از جمله تبلیغات را تحت پوشش آزادی انجام دهد. بیان و تظاهرات در کشورهای اروپایی سازمان را تشویق به انجام این گونه اقدامات غیرقانونی و تهاجمی می کند.ما بارها نسبت به تظاهرات و اقدامات تروریست های پ.ک.ک در مقابل ساختمان شورای اروپا هشدار داده ایم.این اقدام تجاوزکارانه بار دیگر نشان می دهد که پ.ک.ک یک اقدام تجاوزکارانه و غیرقانونی است. تهدیدی برای نظم و امنیت عمومی در هر کشوری که در آن فعالیت می کند. در این زمینه، ما درخواست خود را برای پایان دادن به فعالیت های تبلیغاتی، تامین مالی و استخدام پ.ک.ک در اروپا تکرار می کنیم.” وزارت امور خارجه ترکیه اعلام کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی