سایز متن   /

در سوریه، ترکیه و دیاسپورا، رسانه های گروه اوجالان در حال غر زدن هستند و ترکیه را “کشور اشغالگر” توصیف می کنند، با توجه به اینکه این گروه همچنان خود را به عنوان “جنبش آزادیبخش ملی” طبقه بندی می کند که هدف آن آزادی کردستان است. همه این حرف ها مزخرف محض است که هدفش فریب کردهای ساده و زودباور و بازی با غرایز ملی است.

در حدود فریب و نیرنگی که گروه شب و روز انجام می دهد، مانند هر سازمان ایدئولوژیک، در جاهای دیگر، هواداران گروه به شرف و حیثیت خود سوگند یاد می کنند که از دولت ترکیه با تمام جزئیات آن محافظت کنند. جغرافیا، وحدت سرزمین و مردم، قانون اساسی، حاکمیت، اصول آتاتورک و …. ضمن ادای سوگند در پارلمان ترکیه که به قول خودشان پارلمان «کشور اشغالگر» است.

تاریخ کرد، خاورمیانه و بین المللی را ندیده و نخواهد دید، گروهی که به مردمش دروغ گفته است، آنقدر که گروه کارگران اوجالان دروغ گفته است.

(من از موجودیت و استقلال دولت، وحدت تجزیه ناپذیر کشور و ملت، و حاکمیت بی قید و شرط ملت محافظت می کنم؛ از حاکمیت قانون، جمهوری دموکراتیک سکولار، اصول و اصلاحات آتاتورک تبعیت می کنم. من از آرمان صلح، رفاه جامعه، همبستگی ملی، درک عدالت و استفاده از همه حقوق بشر و آزادی های اساسی و وفاداری به قانون اساسی عدول نخواهم کرد؛ عزت و حیثیت خود را در برابر بزرگان سوگند یاد می کنم. ملت ترک.) متن سوگندنامه در مجلس ترکیه ترجمه هوال

این سوگند طرفداران گروه کارگران کردستان در پارلمان ترکیه از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۲۳ است.

این نشریه برای تأیید مجدد این است که این گروه یک جنبش آزادیبخش ملی نیست، بلکه جنبشی دروغ، فریب و فریب است. و اینکه سلاح پ.ک.ک در برابر پیشنهادهای جدید آن در ملت دموکراتیک و جمهوری دموکراتیک است.

در مسیر جمهوری دموکراتیک، طرفداران این گروهک ترویج و صادر می کنند که عبدالله اوجالان صاحب ایده جمهوری دموکراتیک است. در حالی که جمهوری دموکراتیک، یک اصل آتاتورک، در متن سوگند گنجانده شده است و زاییده فکر اوجالان، نبوغ و مزخرفات او نیست.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی