سایز متن   /

گوش دادن به سخنرانی ها و صحبت های سرکرده های پ.ک.ک به صبر و تحمل زیادی نیاز دارد چرا که بیش از ۹۰ درصد سخنرانی های آنها تکرار مکررات است. اگر به اظهارات جمیل بایک، دوران کالکان یا دیگر سرکرده های پ.ک.ک در ده سال گذشته گوش دهید، بلا استثناء این ۴ مورد را می شنوید؛

۱- سروک آپو با تمام توان در حال مقاومت است، آنچه او گفته، کل خاورمیانه را نجات خواهد داد، ما باید او را از نظر فیزیکی آزاد کنیم.
۲- گریلاها مقاومت جانانه ای می کنند، دولت ترکیه نمی تواند قدمی به جلو بردارد.
۳- فاشیسم AKP-MHP را نابود خواهیم کرد.
۴- امسال سال سرنوشت است، سال پایانی خواهد بود.

از دهه ۱۹۹۰، پ.‌ک.‌ک به طور مداوم می‌گوید «امسال سال پیروزی خواهد بود». سخنان پ.ک.ک، مانند یک سریال بی پایان است. همچون سریالهای بی پایان ترکیه ای. ما چند دهه است که این سریال را می بینیم. حتی یک عضو پ.ک.ک نمی گوید، موفقیتی که سال گذشته به دست آوردیم چه بود؟
پ‌ک‌ک ۴۵ سال است که همین داستان‌ها را می‌گوید. “ما دولت ترکیه را شکست دادیم، ارتش ترکیه شکست خورد، امسال سال پیروزی است، سال آخر است و ما پیروزی نهایی را به دست خواهیم آورد”. با این حال، پ.ک.ک نه تنها حتی یک موفقیت هم به دست نیاورده برعکس، جز خسارت و خونریزی و اشک چیزی به بار نیاورده است. سیاستی که پ.ک.ک در پیش گرفته بیشتر از همه کردها را قربانی کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی