سایز متن   /

مولود چاووش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه طی سخنانی در دیاربکر اعلام کرد: مابین سازمان تروریستی پ.ک.ک و ی.پ.گ هیچ تفاوتی وجود نداشته و هر دو یک سازمان تروریستی هستند.

چاووش‌اوغلو در ادامه دیدارهای خود از شهر دیاربکر، مادران دیاربکر را که کودکان‌شان از سوی سازمان تروریستی پ.ک.ک ربوده شده و بیش از هزار روز است در مقابل ساختمان حزب دموکراتیک خلق (HDP) تحصن کرده‌اند، ملاقات کرد.

وزیر امور خارجه ترکیه در سخنان خود در جمع مادران دیاربکر گفت: برخی‌ها می‌گویند که نام گروهی که در سوریه است، ی.پ.گ است و با پ.ک.ک فرق دارد. به همین علت سعی می‌کنند، بگویند که ما آن‌ها را به‌عنوان تروریست مشاهده نمی‌کنیم. دو کشور سوئد و فنلاند نیز که در صدد عضویت در پیمان آتلانتیک شمالی هستند، نیز از همین ادعا دفاع می‌کنند. ولی ما هم به آنها می گوئیم که هیچ فرقی بین پ.ک.ک و ی.پ.گ وجود ندارد و هر دو یک سازمان تروریستی هستند. گو اینکه بین سازمان‌های تروریستی فرقی وجود دارد و سعی دارند تا به طوری جلوه دهند که یکی سازمان تروریستی و دیگر در راه کسب حق مبارزه می‌کند. اگر می‌خواهید در مورد حقوق اکراد صاحب اطلاعات شده و بدانید که چه حق و حقوقی را می‌طلبند، بیایید پدران و مادران دیاربکر را ببینید. اگر به ما باور نمی‌کنید بیایید به حقایق از زبان آن‌ها گوش دهید. 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی