سایز متن   /

به قلم: فرزاد خیری

تا حالا به اراجیف پ.ک.ک دقت کرده اید؟! هر چه پیش بیاید، هر اتفاقی بیفتد، دشمن را شکست می‌دهیم، امسال را به سال پیروزی تبدیل می‌کنیم، فاشیسم را شکست می‌دهیم، دشمن را نابود می‌کنیم، خاورمیانه را تغییر می‌دهیم، مقاومت را توسعه می‌دهیم!! دریغ از یک دستاورد …

هر از گاهی هم دو تن از کودک سربازان ربوده شده را در مقابل دوربین می نشاند و جملات کلیشه ای را به آنها دیکته می کند؛ هر اتفاقی بیفتد ما متجاوزان را شکست خواهیم داد!!

این عبارات تکراری از ابتدای تأسیس تا به امروز اساس کار پ.ک.ک بوده است.

این سازمان در ۴۰ سال گذشته با همین عبارات، ده ها هزار کودک کُرد را کشته است، برای ترکیه قد علم کردند ولی اکنون تنها جایی که حضور ندارند، ترکیه است! کردهای ترکیه را به خاک سیاه نشاندند، شهرهای کردنشین را با جنگ مزخرف خندق ها به ویرانه تبدیل کردند، بزدلانه فرار کردند. به این حد هم اکتفا نکردند، به سایر مناطق کردنشین کشورهای همسایه ترکیه پا نهادند، از روزی که به سوریه پا گذاشتند، شهروندان شمال سوریه روز خوشی را ندیدند، دائما تهدید ترکیه بالای سرشان است، در عراق هم که روستانشینان دامنه های کوه قندیل را آواره کرده اند، شهروندان بی گناه را قربانی کرده اند، روستاها خالی از سکنه شده اند. برای ایران، پژاک را با کمک نظام سلطه و صهیونیست ها بوجود آوردند، هزاران کودک کرد را ربودند، از شهروندان اخاذی کردند، از کولبران باج گرفتند و بزدلانه ده ها سرباز مرزدار کشور را به شهادت رساندند.

آنها دائما تکرا می کنند هر اتفاقی بیفتد ما پیروز می شویم اما آنچه در واقع به وقوع می پیوندد اینکه کودکان کُرد قتل عام می شوند، کودکانی که در مدرسه ربوده شده اند، روستاها سوزانده می شوند، شهروندان زیادی آواره می شوند.

پ.‌ک‌.ک ۴۲ سال است که می‌گوید: «امسال سال پیروزی است، امسال پایان فاشیسم است، امسال ما مقاومت را توسعه خواهیم داد»، تا به امروز این دروغ‌ها را از سرکرده های گروه می شنیدیم اما اکنون یاد گرفته اند که آن را از زبان کودکان ربوده شده به کردها تلقین کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی