سایز متن   /

گروهک تروریستی پ.ک.ک، هیچ گاه نه در بین مردم کردستان و حتی نه در میان سایر گروهک ها و احزاب کردی نتوانسته جایگاهی برای خود به دست آورد از این رو مجموعه ای از قاتلان، جانیان، خلافکاران، قاچاقچی ها، دزدها، بزهکاران و البته عده کمی نیز فریب خورده را دور خود جمع کرده است.

«رئوف ابراهیمی» با کد سازمانی تولهلدان سنه یکی از عناصر پژاک بود که در ایران به دلیل ارتکاب به قتل سال ها در زندان به سر می برد و سپس با همکاری برخی از دوستانش، قریب به ۱۳ سال پیش توانسته بود از زندان فرار کرده و مستقیماً به پ.ک.ک ملحق شود.

برادر رئوف ابراهیمی در گفتگو با انجمن کوردپاریز اینگونه شرح ماجرا را داد؛

رئوف قبل از پیوستن به پ.ک.ک، عضو ارتش بود و بعضا برخی از حرکاتش مشکوک بود و گاهی اوقات به قول خودش به یک سری جلسات مخفی می‌رفت، ولی ما نمی دانستیم مشغول به چه کاری است. به هرحال او برادر بزرگ ما بود و این اجازه را به خودمان نمی دادیم که او را سین جیم کنیم.

در همین میان بود که طی یک نزاع، رئوف مرتکب قتل شد و به زندان افتاد. مدتی از زندانی شدنش سپری شده بود که فهمیدیم با کمک یکسری افراد ناشناس از زندان فرار کرده ولی دیگر نمی دانستیم سر از کجا درآورده است.

تقریبا دو سال کامل از رئوف بی خبر بودیم تا اینکه به طور اتفاقی او را در یکی از کانال های وابسته به پ.ک.ک مشاهده کردیم، آن زمان بود که فهمیدیم پس از فرار از زندان به پ.ک.ک ملحق شده است. از آنجا که او یک مجرم فراری بود دیگر به دنبالش رفتن بی فایده بود چرا که هیچ وقت زیر بار برگشتن نمی رفت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که راهمان را از برادرمان جدا کنیم به زندگی خود برسیم.

چندین سال گذشت و ما دوباره هیچ خبری از وی نداشتیم تا اینکه تقریباً ۲ سال پیش از طریق کانال های تلویزیونی متوجه شدیم رئوف کشته شده است. پژاک بعضا خبر کشته شدن برخی از نیروهای خود را به خانواده آنها می دهد ولی از آنجا که می دانست برادرم یک مجرم فراری است و کسی سراغش را نمی گیرد حتی با ما تماس هم نگرفت.

تا به امروز هم نمی دانیم که رئوف چطور کشته شد و کجا دفن شده است. به هرحال ما با این وضعیت کنار آمده ایم، چرا که رئوف مرتکب قتل شده بود و حکمش هم اعدام بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی