سایز متن   /

فرمانده لشکر ۲۰ ارتش عراق نسبت به اقدامات تحریک آمیز و ضد ملی عناصر پ.ک.ک در شنگال هشدار داد و گفت با هر کس که بر خلاف قوانین عمل کند به شدت برخورد خواهد شد.

.

به گزارش کوردپاریز به نقل از “العربی الجدید” ، فعالان عراقی روز (جمعه) کلیپی را منتشر کردند که سرتیپ أثیر الربیعی فرمانده  لشکر ۲۰ ارتش عراق را نشان می داد که به همراه شماری از سربازان عراقی در میدان یرموک میدان اصلی داخل شهر شنگال حضور یافته بود.

عناصر پ.ک.ک پرچم عراقی را که چند روز پیش توسط ارتش عراق در وسط میدان برافراشته شده بود را پایین آورده و به جای آن عکس عبدالله اوجالان سرکرده دربند پ.ک.ک را نصب کرده بودند.

الربیعی آن چنان که کلیپ یاد شده نشان می دهد پس از برچیدن عکس های اوجالان و برافراشتن مجدد پرچم عراق در میدان شهر گفت : همگان خوب گوش کنید. من این پرچم عراق را در اینجا نصب می کنم. خدا شاهد است هر کس آن را برداشته و یا به آن دست بزند، او را در همین جا دفن خواهم کرد. تکرار می کنم هر کس پرچم را بردارد و یا عکس اوجالان تروریست را نصب کند، او را در همین جا دفن خواهم کرد.

الربیعی خطاب به شبه نظامیان پ.ک.ک و  شاخه محلی آن گفت: هر کس را که متعرض پرچم عراق شود در وسط همین میدان او را به دار خواهم آویخت. هر کس برخلاف قوانین عمل کند، او را له خواهم کرد. ما به خاطر این پرچم خون داده ایم.

انتشار ویدیو تصویری این ژنرال عراقی با تایید گسترده افکار عمومی در عراق مواجه شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی