سایز متن   /

به گزارش ارگان رسانه ای پ.ک.ک، ۸ عضو این گروه در تاریخ ۱۹ فروردین سال جاری در ترکیه بر اثر بمباران شدید ارتش ترکیه کشته شده اند.

.

بنابر این گزارش، یک شهروند کرد ایرانی دیگر به نام ناهیده اصلی عمری اهل سلماس با کد سازمانی دیلان سردار نیز در این بمباران کشته شده است.

.

این در حالی است که بسیاری از خانواده ها از اعلام کشته شدن فرزندانشان توسط جنگنده های ترکیه نه تنها تردید دارند و در مواردی یقین دارند که فرزندانشان در هنگام فرار توسط گروه کشته شده اند.

.

گروه تروریستی پ.ک.ک اخیرا یک جوان اهل سلیمانیه عراق را به جرم جاسوسی به رگبار بستند سپس جنازه وی را مصادره به مطلوب کردند و با انبوهی از تبلیغات دروغین از وی به عنوان «شهید» یاد کرده و می خواستند افکار عمومی را به سمت دیگری هدایت کنند که رسانه های محلی این اقدام جنایتکارانه پ.ک.ک را افشا نمودند.

.

پ.ک.ک أواخر سال گذشته نیز در یک نقشه برنامه ریزی شده دو تن از کادرهای ایرانی پژاک را نیز به نام های مهدی رضایی با کد سازمانی زاگرس مانی اهل کرمانشاه و آکو فتحی با کد سازمانی شوگر چیا اهل سنندج را از سر راه برداشتند سپس برای فرافکنی و فرار رو به جلو مسئولیت آن را به عهده نیروهای نظامی ایران انداختند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی