سایز متن   /

پ.ک.ک در حالی خود را حامی حقوق کردها توصیف می کند که در مورد تجمع و تحصن مادران دیاربکر، کاملا سکوت اختیار کرده است.

.

کوردپاریز/ ارگان رسانه ای پ.ک.ک هر از چند گاهی با انتشار اخباری در رابطه با «مادران به اصطلاح شنبه»  سعی دارد افکار عمومی شهروندان کرد را تحت تاثیر خود قرار داده و از این نمد کلاهی برای خود ساخته تا شهروندان را برای بهره برداری سیاسی خود به کف خیابان ها بکشاند.

.

پ.ک.ک، مدعی است که خانواده‌ها و خویشاوندان افراد گم شده به ویژه در دهه نود میلادی، خواهان رسیدگی دولت ترکیه و مشخص شدن سرنوشت افراد گم شده هستند.

.

اکنون که گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک در سایه اقدامات ضدبشری و نیز آزار و اذیت شهروندان بیش از  پیش منزوی شده لذا تلاش می‌کند تا هواداران خود را به خیابان‌ها بکشاند. اخیرا نیز شاهد بودیم که رسانه های پ.ک.ک هیاهویی در رابطه با وضعیت اوجالان در زندان امرالی راه انداختند تا بتوانند با تحریک افکار عمومی آنها را به خیابان بکشانند.

.

اما آنچه که رسانه های پ.ک.ک در رابطه با مادران شنبه منتشر می کنند، مربوط به هویت مفقودینی است که از اعضا، هواداران، فعالان و همدستان پ.ک.ک هستند که به ویژه در دهه نود میلادی توسط عوامل مختلف کشته یا سر به نیست شده‌اند و هنوز هم از سرنوشت آنها خبری در دست نیست. چه بسا خیلی از این افراد از طرف تشکیلات تروریستی پ.ک.ک حذف شده اند.

.

اگر پ.ک.ک راست می گوید و مدافع حقوق کردها است پس چرا در مورد تحصن مادران دیاربکر سکوت اختیار کرده است. مادرانی که بیش از ۵۹۰ روز است که در مقابل دفتر حزب متبوع پ.ک.ک (HDP) تجمع کرده‌اند و خواهان برگرداندن کودکانشان هستند که توسط آنها ربوده و به قندیل منتقل شده اند.

.

این اقدام رسانه‌های پ.ک.ک سندی دال بر دورویی برخورد آنها در برابر کردهاست.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی