سایز متن   /

عضو شورای عالی سیاسی و منافع اتحادیه میهنی، تاکید کرد که بروز مصائب کنونی مردم اقلیم کردستان و گرسنه ماندن آنان تا حد مرگ، نتیجه شیوه نادرست اداره و حکمرانی در نهادهای دولت اقلیم بوده و این عوامل جوانان را به تنگ آورده است.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خندان، حاکم قادر محمد جان در واکنش به ناآرامی های اخیر در اقلیم کردستان اعلام کرد که راهکارهای نادرست مقابله با تجمع و اعتراضات در اقلیم، شهروندان دارای حق اعتراض را خشمگین تر می کند و لازم است حاکمان اقلیم، پیش از تشدید ویرانی و مشکلات با مردم خود صادق باشند.

عضو شورای عالی سیاسی و منافع اتحادیه میهنی کردستان، افزود که اعتراضات مردم اقلیم در واکنش به مصائب و مشکلات، عدم پرداخت حقوق، بیکاری و رکود اقتصادی که بر معیشت آنان تاثیر گذاشته و نیز برای مطالبه حقوق پایمال شده خود، طبق قوانین حقی طبیعی است.

وی تاکید کرد که عوامل بروز مصائب مردم اقلیم کردستان و گرسنه ماندن آنان تا حد مرگ، جوانان را به تنگ آورده و این شرایط نتیجه برنامه اشتباه اقتصادی ، سیاسی،اجتماعی و شیوه نادرست حکمرانی و اداره نهادهای دولتی است و مردم اقلیم که با جیب خالی گرسنه نگه داشته شده اند، تاوان این شرایط را می دهند.

همچنین گفت که باید دولت در پاسخ به اعتراضات پاسخی شفاف، منطقی، قابل باور و صادقانه ارائه داده و میزان واقعی درآمدها را اعلام کند و از تشدید نارضایتی ها و وخامت شرایط جلوگیری کند؛ زیرا هنوز فرصت برای تفاهم و درک متقابل و جلوگیری از فاجعه باقی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی