سایز متن   /

خبرگزاری فرانسه درباره درگیر شدن نیروهای پ.ک.ک و پیشمرگ اقلیم کردستان نوشت: پ.ک.ک از شمال عراق برای تهاجملات خود علیه ترکیه استفاده کرده است.

به گزارش کوردپاریز، تنش های پ.ک.ک و مقامات اقلیم کردستان بویژه حزب دموکرات کردستان عراق در روزهای اخیر بالا گرفت و در نهایت به کشته شدن یک نیروی پیشمرگ و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی پیرامون علت درگیر شدن عناصر پ.ک.ک و نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان عراق، به نقل از یکی از مقامات کرد عراق نوشت: نیروهای پیشمرگ تلاش کردند از تحرک عناصر پ.ک.ک در استان دهوک اقلیم کردستان عراق جلوگیری کنند و نیروهای پ.ک.ک نیز به تلافی این اقدام نیروهای پیشمرگ، به این نیروها حمله کرده اند.

این خبرگزاری با اشاره به حملات مکرر ارتش ترکیه به نیروهای پ.ک.ک در خاک اقلیم کردستان عراق نوشت: پ.ک.ک دهها سال است که از خاک اقلیم کردستان عراق به عنوان پایگاه پشتیبانی در حملات خود علیه ترکیه استفاده می کند.

خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشت: پ.ک.ک رابطه تنش آمیزی با مقامات کردستان عراق دارد و این منطقه را رقیبی برای خود می داند. پ.ک.ک همواره تلاش کرده است نفوذ خود را در اقلیم کردستان افزایش دهد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی