سایز متن   /

پایگاه اینترنتی پ.ک.ک، از حمله حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) و ارتش ترکیه از زمین و هوا به مقرات این گروه در منطقه دینارته بخش آکری استان دهوک خبر داد.

کوردپاریز/ ارگان رسانه ای گروه تروریستی پ.ک.ک با اتشار خبری اعلام کرد؛ روز گذشته نظامیان پ.د.ک در اطراف روستای «بباده» بخش چمانکه در استان دهوک حمله کردند و با یک خودرو نظامی هامر تا عمق شش کیلومتری مناطق تحت کنترل این گروه پیشروی کردند. در نتیجه انفجار مین خودرو هامر منهدم شد و تلاش نظامیان پ.د.ک برای نفوذ به کمپ عناصر پ.ک.ک ناکام ماند.

پایگاه اینترنتی پ.ک.ک در ادامه آورده است؛ دقایقی پس از اقدام پ.د.ک در حمله به مناطق تحت کنترل آنها، هواپیماهای جنگنده ترکیه در حمایت از نظامیان پ.د.ک اقدام به بمباران مواضع پ.ک.ک در اطراف روستاهای «کاولکا» و «گلی سیله» در بخش دینارته بخش آکری در استان دهوک کردند.

بنابر به ادعای رسانه پ.ک.ک، نظامیان پ.د.ک با کمک جنگنده‌های ترکیه درصدد هستند به صورت همزمان از هوا و زمین به مناطق تحت کنترل این گروهک در گاره حمله‌ور شوند.

گروه تروریستی پ.ک.ک با اینکه خود آتش بیار معرکه بوده و شروع کننده این تنش ها با حزب پارتی است، در اظهاراتی پیش دستانه تاکید کرده است که در چارچوب دفاع مشروع به هر حمله‌ای پاسخی سخت خواهد داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی