سایز متن   /

کوردپاریز/ علی عونی، یکی از اعضای برجسته حزب دمکرات کردستان عراق، گروه تروریستی پ.ک.ک را به شرکتهای امنیتی مزدور تشبیه کرده که همه می توانند در ازای مبلغی پول تعدادی از نیروها و افراد مسلح آن را استخدام کنند و در ازای این دستمزد، هر کسی را بخواهند، تهدید کنند.

پس از اینکه پ.ک.ک بارها منافع اقلیم کردستان و دستاوردهای آن را تهدید کرد و بر طبل جنگ با پیشمرگه ها کوبید و برای چندمین بار، خط لوله انتقال نفت اقلیم کردستان به ترکیه را منفجر کرد، علی عونی اظهار داشت که پ.ک.ک به یک شرکت اجاره ای امنیتی در اقلیم کردستان تبدیل شده است.

علی عونی، پس از تشبیه پ.ک.ک به شرکت های اجاره ای در زمینه های امنیتی و مزدوری، به این گروه تروریستی حمله کرد و گفت: اگر پ.ک.ک حقیقت را می گوید که اربیل، شنگال، کرکوک، اسپانیا و ارمنستان را آزاد کرده است، چرا تاکنون قادر به آزاد سازی روستای اوجالان نشده است! چه کسی در مقابل آزادسازی دهکده اوجالان و زادگاهش ایستاده است؟ چرا پس از ۴۲ سال پ.ک.ک نتوانسته در کردستان ترکیه موفقیتی به دست آورد؟!

وی در پایان تاکید کرد؛ آنها اگر راست می گویند یک دستاورد پ.ک.ک را بگویند حتی یک دستاورد، لذا سران پ.ک.ک دست از این شعارهای پوچ و دروغین و خواسته های بزرگ توخالی دست بکشند و حدود خود را بشناسند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی