سایز متن   /

آلمان با پناه دادن به گروههای تروریستی ضد ایرانی و گروهک های تروریستی همچون پ.ک.ک و پژاک علنا خود را با سیاست براندازی و فشار حداکثری آمریکا همسو کرده است. از همین رو از وزارت امور خارجه کشورمان انتظار می رود با پیگیری این موضوع در محاکم و سازمان‌های بین المللی برلین را پاسخگو بداند.

.

کوردپاریز/ جمشید شارمهد سرکرده گروهک تندر که چندین عملیات تروریستی در ایران انجام داده است اخیرا در دام نیروهای امنیتی ایران افتاد.

.

غزل شارمهد، دختر جمشید شارمهد به تازگی در مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی توضیحاتی را درباره پدرش ارائه کرده است. یکی از نکات مهم در این گفتگو این است که شارمهد تابعیت آلمان را  داشته است و به دلیل مسائل مربوط به اقامت و حفظ آن بین آمریکا و آلمان در رفت و آمد بوده است.

.

کشورهای اروپایی همواره دم از مبارزه با تروریسم می زنند، جالب است که خود به مأمن و پناهگاه تروریستها تبدیل شده اند. بحث اقامت جمشید شارمهد هم نه از زبان ایران بلکه از زبان دختر شارمهد اعلام شده است.

.

این موضوع حکایت از رویکرد دوگانه و نفاق کشورهای غربی در خصوص پدیده تروریسم دارد. آنها نه تنها با تروریسم مقابله نمی کنند، بلکه آن را پرورش داده و پناه می دهند.

.

با این وجود انتظار می رود که وزارت امور خارجه و نهادهای حقوقی دولت این موضوع را در محاکم و سازمان های بین المللی مجدانه پیگیری کرده و برلین را در این خصوص پاسخگو بدانند.

.

عملکرد آلمان طی سال‌ها و دهه های گذشته نشان می دهد که این کشور اغلب از گروه‌های تروریستی استفاده‌های ابزاری می کند، از گروه‌هایی همچون پ.ک.ک، پژاک و منافقین علیه ایران استفاده می‌کند.

.

از همین رو است که شاهد هستیم این گروه‌های تروریستی و اعضای آنها به راحتی در آلمان حضور داشته و این کشور پناهگاه امنی برای آنها تبدیل شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی