سایز متن   /

در حمله هوایی جنگنده های ارتش ترکیه به دو خودرو در منطقه بامرنی استان دهوک اقلیم کردستان، یک شهروند غیرنظامی و همچنین یک فرد دیگر هم که گمان می رود از عناصر پ.ک.ک بوده جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش کوردپاریز، شبکه تلویزیونی روداو به نقل از حمید زبیر بخشدار منطقه بامرنی گزارش داد که روز یک شنبه ۵ مرداد / ۲۶ جولای، جنگنده های ارتش ترکیه، دو خودرو را در این منطقه هدف قرار داده و یک جوان ۲۹ ساله از ساکنین منطقه باتیفا از توابع منطقه زاخو در استان دهوک جان خود را از دست داده است.

حمید زبیر همچنین گفت که یک فرد دیگر نیز در این حمله جان خود را از دست داده که هنوز هویت وی تائید نشده و گفته می شود که از عناصر پ.ک.ک، در این منطقه بوده است.

وی پیشتر و بلافاصله پس از بمباران اعلام کرده بود که در این بمباران دو نیروی پ.ک.ک جان خود را از دست داده اند و تلفاتی از غیرنظامیان نداشته و موجب وقوع آتش سوزی در اطراف روستای بارزانکی شده است.

این حمله در ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی، در جاده ارتباطی روستای بارزانکی و غلپیش و هسمبیرکا در اطراف بامرنی روی داده است.

سایت خبری خندان نیز گزارش داد کە دو جان باخته این بمباران هر دو از غیرنظامیان ساکن منطقه بوده اند.

حضور تروریست های پ.ک.ک در مناطق مسکونی اقلیم کردستان زندگی بخش وسیعی از شهروندان اقلیم کردستان را مختل کرده و بمباران های روزانه و پی در پی ارتش ترکیه باعث شده تا تعداد زیادی از ساکنان محلی جان خود را از دست بدهند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی