سایز متن   /

وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که یک تن از تروریست‌های تحت تعقیب در عملیات چند روز پیش نیروهای مسلح این کشور به هلاکت رسیده است.

به گزارش کوردپاریز، وزارت کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یحیی آتماجا، از تروریست‌های تحت تعقیب در لیست نارنجی طی عملیات نیروهای مسلح ترکیه در ۲۴ ژوئن در استان تونجلی از پای درآمده است.

این تروریست که با نام مستعار «ساواش فرات» فعالیت می‌کرده، سرکرده تروریست‌ها به اصطلاح «جبهه غربی تونجلی» بوده و جایزه یک میلیون لیری برای وی تعیین شده بود.

تروریست مذکور یکی از عاملان حمله تررویستی در تونجلی در سال ۲۰۱۱ بوده که در آن یک افسر پلیس و همسرش جان باختند. وی همچنین در چندین اقدام تروریستی و خرابکارانه دست داشته است.

وزارت کشور ترکیه روز ۲۶ ژوئن اعلام کرد که ۳ تروریست طی عملیاتی از پای در آمده‌اند که یکی از آنان عثمان ایشله‌ین و با کد “آرگس” است که در لیست خاکستری تروریست‌های تحت تعقیب قرار داشته و برای وی جایزه ۵۰۰ هزار لیری تعیین شده بود.

در سال جاری میلادی، گروه تروریستی پ.ک.ک تعداد چزیادی از سرکرده های ردەبالای خود را در ترکیه و شمال عراق از دست دادە است کە سرشناسترین آنها “قاسم انگین” از اعضای کمیتەی مرکزی و از سرکرده های بلندپایەی این سازمان تروریستی بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی