سایز متن   /

گروه تروریستی پ.ک.ک برای تامین مایحتاج خود، دست به آدم‌ربایی و اخاذی نموده که در این راستا، با ربودن ۲ نفر در ماکو درخواست یک میلیارد تومان وجه نقد کرده است.

کوردپاریز/ با عملیات ارتش ترکیه علیه گروه‌ تروریستی پ.ک.ک و پژاک، این گروه برای تامین مایحتاج خود دچار مشکلات شدیدی شده‌ بطوریکه آنان راهی به جز کشته‌شدن به دست ترکیه، تسلیم خود و یا مرگ بر اثر گرسنگی و یا کرونا ندارند.

گروه تروریستی پ.ک.ک و پژاک برای نجات جان خود و تامین مایحتاج و ادامه حیات متعفن و ذلت بار خود از بدو تاسیس اقدام به آدم‌ربایی و باج‌خواهی از شهروندان و صاحبان مشاغل می کند.

سال گذشته یکی از اهالی روستای دیم قشلاق ماکو به نام تاج الدین میرزایی آتشگاه فرزند یوسف روز جمعه مورخ ۹۸/۲/۱۳ توسط عناصر گروهک تروریستی پژاک ربوده شده و برای آزادی آن پول درخواست شده بود و در پی محقق نشدن درخواست آنها، تاج الدین را به وحشیانه ترین شکل ممکن شکنجه سپس به قتل رساندند.

بهمن ماه سال پیش نیز فردی ۳۸ ساله به نام ک.درویشی از اهالی شهرستان ماکو توسط عناصر گروهک پژاک ربوده شده بود.

اخیرا، سوران اختر ثمر از اهالی روستای روآر سروآباد کردستان که تسلیم باجی خواهی و اخاذی های پژاک نشده بود، به طرز فجیعی پس از شکنجه به رگبار بسته شد.  

موارد فوق تنها نمونه کوچکی از اقدامات این گروه تروریستی بود.

در تازه‌ترین جنایت، پ.ک.ک/پژاک هفته گذشته دو تن از اهالی شهرستان ماکو به قصد اخاذی توسط عناصر گروهک تروریستی پژاک ربوده شدند.

بر اساس منابع محلی کوردپاریز از ماکو، تروریست های پژاک بعد از ضرب و شتم و آزار و اذیت هموطنان کُرد، در قبال آزادی این افراد مبلغ یک میلیارد تومان از خانواده های آن ها درخواست نموده بودند که با تلاش عوامل ذیربط و خانواده های آنها، تروریست های پ.ک.ک در انجام جنایت خود ناکام مانده و افراد ربوده شده نزد خانواده های خود بازگشتند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی