سایز متن   /

وزیر امور خارجه ترکیه در اظهاراتی تهدید کرد عملیات های ارتش ترکیه موسوم به عملیات های پنجه تا پاکسازی سلیمانیه از عناصر تروریست پ.ک.ک ادامه خواهد داشت.

به گزارش کوردپاریز، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه که به آنتالیا سفر کرده است در مصاحبه مطبوعاتی خود در این شهر با اشاره به عملیات های ارتش ترکیه در شمال عراق علیه پ.ک.ک عنوان کرد: «پ.ک.ک در منطقه سلیمانیه شمال عراق به داخل شهر وارد شده و صدها نقطه را به کنترل خود درآورده است. پ.ک.ک در آنجا بر احزاب نیز فشار وارد می کند. از آنجا برای ما نیز تهدید ایجاد می کند. عملیات پنجه تا پاکسازی تروریست ها از آن منطقه مرحله به مرحله ادامه خواهد داشت. این هم برای ما و هم برای عراق بسیار مهم است».

به نوشته روزنامه هابرترک، وزیر امور خارجه ترکیه در پاسخ به سوال یک خبرنگار خارجی در خصوص چرایی برکناری شهرداران وابسته به HDP نیز گفت: «در خصوص این که آنان چرا برکنار شده اند باید اعلام کنم برخی از آنان پولی را که از خزانه برای شهروندان می آمد در راستای حمایت از تروریست ها استفاده کرده اند. کدام کشور می تواند این مسئله را نادیده بگیرد؟ باید در این جا یک تفکیک صورت بگیرد. قدرت سیاستمداران منتخب مردم را از مقوله حمایت از تروریست ها باید جدا کرد».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی