سایز متن   /

پنج عضو سازمان تروریستی و تجزیه طلب ” پ ک ک ” که بوسیله پهپادها و ردگیرها محل اختفای آنها در شمال عراق تثبیت گردید ، در نتیجه عملیات هوایی از قدرت عمل ساقط گردید.

در اطلاعیه ایی که وزارت دفاع ملی ترکیه از حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت ، آمده است : عملیات نظامی بر علیه سازمان تروریستی ” پ ک ک ” با قاطعیت ادامه دارد. پنج تروریست که محل اختفای آنها در مناطق هافتانین و خاکورک در شمال عراق تثبیت گردید ، طی عملیات نیروی هوایی ترکیه از قدرت عمل ساقط شدند.

در این میان استانداری وان اعلام کرد :  تروریست ” پ ک ک ” بنام مصطفی ارتاش با نام مستعار ” رشید ” که بعلت دست داشتن در حادثه ترتیب دو حمله جداگانه به خودروی زرهی پلیس و اداره ریاست استانی حزب عدالت و توسعه در سال ۲۰۱۶ در شهر وان در لیست نارنجی تحت تعقیب قرار داشت ، در نتیجه عملیات نظامی با پپشتیبانی هوایی در شهرستان گورپنار از قدرت عمل ساقط شده است.

علاوه بر این در نتیجه همکاری و با هماهنگی نیروهای مسلح ترکیه و سازمان اطلاعات ملی پنج تروریست دیگر منسوب به سازمان تجزیه طلب “پ ک ک ” در منطقه آسوس در شمال عراق با عملیات هوایی از قدرت عمل ساقط گردید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی