سایز متن   /

کوردپاریز/ در پی حمله تروریستی پ.ک.ک به بنیاد یاری رسانی اجتماعی وفا در تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۰ در شهرستان اوزآلپ استان وان و کشته شدن دو مددکار اجتماعی، نمایندگان دنیای آکادمی و نهادهای مدنی ترکیه، با محکوم کردن جو نفرتی که گروه تروریستی پ.ک.ک بوجود آورده، تمامی جهان و ترکیه را به محکوم کردن خشونت های پ.ک.ک دعوت کرده و فراخوان آمادگی و همیاری برای مقابله و محکوم کردن خشونت و تروریسم پ.ک.ک منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: یک اکیپ از بنیاد وفا که پس از اتمام وظایف خود در حال بازگشت به مرکز شهرستان بودند، از سوی تروریست های پ.ک.ک در داخل خودرویی با اسلحه های دوربرد مورد هدف قرار گرفت. یک غیرنظامی و یک پرسنل جان خود را از دست داده و یک تن از کارکنان شهرداری مجروح شد.

فعالان مدنی ترکیه در این بیانیه ضمن محکوم کردن این جنایت گروه تروریستی پ.ک.ک تاکید کرده اند که برای تروریسم، خشونت و جنایات پ.ک.ک، وفا، یاری و جان هیچ مفهومی ندارد، حتی در این روزهای مبارک ماه رمضان…

امضاکنندگان این بیانیه از تمامی اقشار، سندیکاها و نهادهای فنی و حرفه ای، احزاب سیاسی، سازمان های حقوق بشر و دیگر نهادهای مدنی و تمامی شهروندان ترکیه دعوت کرده تا این جنایت ضدبشری پ.ک.ک را بدون هیچ گونه قید و شرطی محکوم کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی