سایز متن   /

چندین گروه و شاخه ترور پ.ک.ک که در خاک ترکیه و مناطق شهری فعالیت دارند، در مناطق مختلف ترکیه دست به اقدامات جداگانه زده و به نام «انتقام» فعالیت های تروریستی خود را تشدید کرده اند.

به گزارش کوردپاریز، در روزهای اخیر جوخه های ترور گروه تروریستی پ.ک.ک در مناطق مختلف ترکیه عملیات و فعالیت های متعددی با کلیدواژه مشترک «انتقام» ترتیب داده اند.

در یکی از این فعالیت ها، یگان های مدافع غیرنظامیان (YPS) و یگان های مدافع غیرنظامیان – زن (YPS-Jin) ضمن اعلام آغاز عملیات تروریستی در مناطق کردنشین ترکیه، روز ۸ می با مواد منفجره به یک پاسگاه پلیس در شهر دیاربکر حمله کردند.

گروه موسوم به جنبش انقلابی متحد خلق ها (HBDH) نیز در اقدامی تروریستی، یک هتل را در آنتالیا به آتش کشیدند.

در بیانیۀ HBDH آمده است: «هتلی در منطقۀ کوملوجا آدراسان در آنتالیا که نیروهای [عملیات ویژۀ ژاندارمری] HOJ و نیروهای [عملیات ویژۀ پلیس] POH در آن اقامت کرده بودند، روز ۸ می حدود ساعت ۱۱ شب توسط نیروهای ما هدف قرار گرفت.»

یک گروه دیگر فعال در ترکیه به نام «فرزندان آتش» در بیانیه ای اعلام کرده در منطقه قاراباغلار ازمیر به بانک ها و دستگاه های خودپرداز حمله کرده است.

همه این گروه های تروریستی وابسته به پ.ک.ک که مستقیما از قندیل دستور می گیرند با هدف ایجاد رعب و وحشت و حذف مخالفان و نیز اقدامات تروریستی شکل گرفته اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی