سایز متن   /

نجم‌الدین سالاز روزنامه‌نگار هوادار پ.ک.ک در اقلیم کردستان اعلام نمود که یکی از فرماندهان پیشمرگه گفته است که ما در مقابله با پ.ک.ک در اینجا حضور داریم، و مسئله خودمدیریتی سلیمانیه نیز به مسائل اقتصادی ارتباط دارد.

.

به گزارش کوردپاریز، نجم‌الدین سالاز در ادامه واکنش تروریست های پ.ک.ک به حضور نیروهای پیشمرگه در زینی ورتی در اظهاراتی که در رسانه های پ.ک.ک مطرح کرد، گفت: نیروهای پیشمرگه حزب دمکرات اقلیم کردستان به بهانه مقابله با انتشار و شیوع ویروس کرونا در زینی ورتی مستقر شده‌اند. سالاز در خصوص حضور این نیروها اظهار داشت که بر اساس گفته یکی از پیشمرگه‌های حاضر در منطقه به نام عارف یاسین، وی اظهار داشته است که ۴۵۰ پیشمرگه در این منطقه برای مقابله با پ.ک.ک حضور یافته‌اند و از این منطقه نیز به هیچ وجه عقب‌نشینی نمی‌کنند. این اظهارات نشان دهنده اصرار برای ادامه حضور این نیروها در منطقه برای مقابله با پ.ک.ک است.

سالاز خاطرنشان می‌سازد که عارف یاسین از مسئولان پیشمرگه در این منطقه، با اظهارات خود، اظهارات رئیس حکومت اقلیم کردستان، نچیروان بارزانی را مبنی بر مقابله با شیوع و گسترش کرونا تکذیب کرده و در ادامه می‌نویسد: استقرار نیروهای پیشمرگه در این منطقه پروژه ترکیه است تا روند مبارزه با پ.ک.ک به آسانی صورت گیرد.

سالاز با اشاره به تنش‌ها و مباحث ایجاد شده در رابطه با خودمدیریتی شورای شهر سلیمانیه نیز خاطرنشان می‌سازد: مسائل ایجاد شده در این رابطه پیچیده بوده موضوعی است بین دو حزب ی.ن.ک و پ.د.ک و به مشکلات بین این دو و خصوصا مسئله نفت ارتباط دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی