سایز متن   /

رهبر حزب اپوزیسیون نسل نو، ساختمان اصلی این حزب در سلیمانیه را تبدیل به بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی ویژه درمان مبتلایان به کرونا کرد.

به گزارش کوردپاریز، شبکه تلویزیونی ان. آر. تی، گزارش داد که شاسوار عبدالواحد رهبر و بنیان گذار حزب اپوزیسیون نسل نو در اقلیم کردستان، ساختمان اصلی حزب در شهر سلیمانیه را تبدیل به بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی ویژه مبتلایان به کرونا کرده است.

وی که از تجار و سرمایه داران به نام در اقلیم، محسوب می شود؛  پیشتر اعلام کرده بود که در راستای کمک به مقابله با کرونا حاضر است ساختمان حزب را با هزینه شخصی تبدیل به بیمارستان کرده و در اختیار مبتلایان به کرونا قرار دهد.

عبدالواحد با انتشار تصاویری از آماده سازی ساختمان حزب و نصب تجهیزات پزشکی و تخت های بیمارستانی در آن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک، اعلام کرد که وعده خود را عملی کرده و این ساختمان طی ۴۸ ساعت برای بهره برداری پزشکی  آماده شده است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرده که شیوع ویروس کرونا در اقلیم کردستان به حدی نرسد که شهروندان نیاز به استفاده از این بیمارستان داشته باشند.

همچنین پیشنهاد کرده که حاکمان اقلیم نیز اقدام به ساخت بیمارستان هایی مشابه برای درمان مبتلایان کرونا کرده و یا دست کم ساختمان های احزاب خود را به این منظور اختصاص دهند.

این در حالی است که خیرین و سرمایه داران اقلیم کردستان بیمارستانی در سلیمانیه برای مبتلایان به کرونا ساخته  و نیز دو بیمارستان در شهرهای اربیل، و حلبچه توسط آنان در دست احداث است.

بنا به آمار وزارت بهداشت و درمان اقلیم کردستان تاکنون ۳۷ نفر در اقلیم به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد یک نفر فوت کرده و ۹ نفر نیز بهبود یافته اند.

نسل نو از احزاب اپوزیسیون اقلیم کردستان و منتقد جدی احزاب حاکم اقلیم به شمار می رود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی