سایز متن   /

فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه در اظهاراتی با اشاره به مسئله کردها در سوریه و مدیریت خودگردان شمال سوریه عنوان کرد: ما مدیریت خودگردان به وجود آمده در شمال سوریه را تماماً رد کرده و بر حفظ تمامیت ارضی کشور سوریه تأکید می کنیم.

به گزارش کوردپاریز، فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه در اظهاراتی با اشاره به مسئله کردها در سوریه و مدیریت خودگردان شمال سوریه عنوان کرد: «کردها بخش جدا نشدنی ملت سوریه هستند. ما مدیریت خودگردان به وجود آمده در شمال سوریه را تماماً رد کرده و بر حفظ تمامیت ارضی کشور سوریه تأکید می کنیم. تفکرات به وجود آمده پیرامون جدایی طلبی در واقع اقداماتی آمریکایی و صهیونیستی است که در شمال کشور به وجود آمده است».

به نوشته خبرگزاری KRDnews، معاون وزیر امور خارجه روسیه در ادامه اظهارات خود با اشاره به دخالت های نظامی ترکیه در سوریه نیز گفت: «ترکیه قبل از آنی که تحولات اخیر در منطقه آغاز شود، کمپ های خود را آماده کرده بود. زیرا آنکارا تصور می کرد که روند طی چند روز به اتمام خواهد رسید. ترکیه که به دشمنی با سوریه می پردازد به ورود تروریست ها به کشورمان اجازه می دهد. آمریکا تلاش می کند تا با درآمدهای نفتی سوریه از اسرائیل محافظت کند و در این راه نیز از ترکیه استفاده می کند».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی