سایز متن   /

فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه در گفتگوی اختصاصی با روزنامه ینی اوزگور پلیتیکا، با اشاره به اهمیت نقش ایران در بحران سوریه عنوان کرد: ایران بخواهد می تواند مسئله سوریه را حل کند و مطالبه ما از ایران همین است.

به گزارش کوردپاریز، مظلوم کوبانی، فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه در گفتگوی اختصاصی با روزنامه ینی اوزگور پلیتیکا در خصوص نقش ایران در منطقه و سوریه گفت: «ایران در منطقه و سوریه نقش بسیار بزرگی دارد. اگر بخواهد برای حل و فصل مسئله می تواند به حکومت مرکزی سوریه فشار وارد کند. انتظارمان از ایران ایفای نقش در حل و فصل مسئله سوریه است که این حل و فصل به حل و فصل مسئله کردهای سوریه و مسئله شمال و شرق سوریه بستگی دارد. ایران بخواهد می تواند این مسئله را حل کند و مطالبه ما از ایران همین است».

فرمانده نیروهای دموکراتیک سوریه با اشاره به روابط این نیروها با دولت مرکزی سوریه نیز خاطرنشان کرد: «روابط و تماس ها با دولت مرکزی ادامه دارد. در روزهای پیش رو نیز مذاکراتی خواهیم داشت. ولی تمام این دیدارها و مذاکرات بسیار سنگین حرکت می کند. مطالبات ما با چیزی که آنان به ما پیشنهاد می دهند فاصله بسیار زیادی دارد. فاصله میانمان هنوز بسیار زیاد است. دیدارها ادامه خواهد داشت ولی رسیدن به یک نتیجه، زمانبر خواهد بود».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی