سایز متن   /

روسای مشترک شورای رهبری PKK در بیانیه ای با اشاره به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران توسط آمریکا عنوان کردند: ترور قاسم سلیمانی نتیجه ای جز عمیق تر شدن بن بست سیاسی نخواهد داشت.

به گزارش کوردپاریز، روسای مشترک شورای رهبری PKK در بیانیه ای با اشاره به ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران توسط آمریکا عنوان کردند: «بحران های عمیقی که در این جغرافیا با سیستم دولت گرایی از پنج هزار سال پیش به وجود آمده است با مداخلات کاپیتالیسم و قدرت های مدرنیست عمیق تر شده است. نه قدرت های بین المللی و نه قدرت های منطقه ای هیچ طرح و برنامه ای برای حل و فصل بحران های خاورمیانه ندارند. هدف قرار دادن یکی از مهمترین بازیگران سیاسی و نظامی ایران، قاسم سلیمانی و همچنین فرمانده نیروهای حشد الشعبی، ابو مهدی المهندس در بغداد این واقعیت را یک بار دیگر به طور آشکار برملا کرده است. این نوع سوء قصدها و مبارزات میان قدرت هایی که به دنبال حاکمیت در منطقه هستند جنگ جهانی سوم را پیش کشیده و باعث تخریب و ویرانی هر چه بیشتر خواهند شد. این واقعیت ها طرح عبدالله اوجالان مبنی بر راه حل دموکراسی مدنی برای حل و فصل بحران های منطقه را به تنها راه حل تبدیل کرده است».

به نوشته خبرگزاری هاوارنیوز، در ادامه این بیانیه آمده است: «این اقدام بدون شک نتیجه ای غیر از عمیق تر شدن بن بست سیاسی و کشیده شدن ملت ها به داخل یک جنگ بزرگتر چیز دیگری در پی نخواهد داشت. هدف قرار گرفتن قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس باعث خواهد شد تا مردم منطقه دورانی به مراتب دشوارتر را پیش رو داشته باشند».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی