سایز متن   /

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر امروز از آمریکا انتقام نگیریم بدون شک فردا گستاخ تر خواهد شد و اقدامات دیگری انجام خواهد داد.

به گزارش کوردپاریز، محسن بیگلری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد، عنوان کرد: وقتی آمریکا در دشمنی با ایران شخص مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ترور می کند محکوم به انتقام پذیری است و این انتقام قطعاً سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه حمله موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در منطقه تنها بخشی از این انتقام سخت است، گفت: مقام معظم رهبری در واکنش به ترور این فرمانده بزرگ از واژه «انتقام سخت» استفاده کرده اند و این حتما اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس، ابراز داشت: چند روزی است ملت ایران داغدار شهادت حاج قاسم هستند و هیچ وقت این داغ فراموش نخواهد شد.

بیگلری بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری هنگام خواندن نماز بر پیکر شهید سلیمانی گریه کردند، نشانگر اهمیت ارزش وجود سردار سلیمانی برای ایران است.

وی ادامه داد: اگر امروز از آمریکا انتقام نگیریم بدون شک فردا گستاخ تر خواهد شد و اقدامات دیگری انجام خواهد داد.

بیگلری بیان کرد: لازم بود به آمریکا جواب دندان شکن داده شود. ما نمایندگان مجلس از اقدام سحرگاهان امروز سپاه تشکر می کنیم و حمایت خود از حمله موشکی ایران را اعلام می کنیم چون این اقدام اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران از انتقام موشکی خوشحال هستند، افزود: ایران آغازگر هیچ جنگی در منطقه نخواهد بود اما حق دفاع را برای خود قائل می داند و هر کجا و هر زمان لازم باشد این کار را انجام خواهد داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی