سایز متن   /

 

امام جمعه مریوان گفت: شهادت، پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در راه خدا و سرافرازی ایران اسلامی بود.

به گزارش کوردپاریز، ماموستا مصطفی شیرزادی در اظهاراتی در مریوان، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده پرافتخار و شجاع سپاه قدس را محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران خصوصاً مردم غیور و شهید پرور استان کردستان تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: پیام این شهید و کلیه شهیدان دیگر به ملت ایران، در کمین بودن استکبار جهانی برای از بین بردن مسلمانان است و نباید از آنها غافل شد.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهید سلیمانی در پاسداری از نظام و مردم افزود: دشمنان همیشه با ملت ایران به‌صورت آشکار نزاع و درگیری داشته و به‌دنبال تحقق توطئه‌های شوم خود که همان براندازی نظام بوده، هستند.

امام جمعه مریوان گفت: روحیه انقلابی ملت ایران با این اقدامات وقیحانه آمریکایی‌ها هیچ‌گاه تضعیف نخواهد شد بلکه خشم و انزجار نسبت به استکبار جهانی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت سربلند ایران و مردم شهید پرور استان کردستان از هیچ اقدام دشمنان نترسیده و از موضع انقلابی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند، گفت: گرچه شهادت، پاداش یک عمر مجاهدت خالصانه «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در راه خدا و برای سرافرازی ایران اسلامی بود، اما فقدان این سردار فداکار به دست جنایتکاران متجاوز منطقه، ضایعه‌ای دردناک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت شریف و آزاده ایران اسلامی و منطقه است.

ماموستا شیرزادی با بیان اینکه کفار همیشه باهم و باید مسلمانان جهان اسلام نیز در کنار هم متحد باشند، تصریح کرد: ملت ایران و کردستانی‌های غیور و مرزدار از دسیسه‌های دشمنان غافل نشوند چراکه آنها در کمین نابودی نظام و ناامیدی مردم هستند.

امام جمعه مریوان با بیان اینکه دیگر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در هیچ جای جهان امنیت و امیدی برای ماندن ندارند، یادآور شد: به‌زودی «انتقام سخت» در انتظار قاتلان آمریکایی سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی