سایز متن   /

کردستانی ها فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر سنندج گرد هم می آیند تا در غم شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به سوگ بنشینند.

به گزارش کوردپاریز، حسین خوش اقبال، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مجلس یادبود سردار سلیمانی گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند به ویژه بر گردن مسئولان که در کشور مسئولیت پذیرفته اند.

او با بیان اینکه همه در غم از دست دادن سردار شهید، عزدار هستند، افزود: بدون شک با برگزاری مراسمات مختلف  قادر به تبیین و اعلام خدمات این سردار شهید نیستیم اما باید سعی کنیم با برنامه ریزی مدون، مراسمی در شان ایشان برگزار و خدمات ایشان را بازگو کنیم.

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی یک جایگاه بین المللی داشته و عامل اتحاد در منطقه و مبارزه با تکفیری ها بود بنابراین چنین شخصیتی هر چقدر هم تقدیر شود باز هم کم است.

سردار علی آزادی، فرمانده نیروی انتظامی کردستان هم در این جلسه عنوان کرد: مردان خدا چنین اند که شهادتشان حتی قدرتمندتر از زمان زنده بودنشان است و با شهادت خود خون تازه ای بر پیکره اجتماع تزریق می کنند و تن دشمنان لرزانتر و سستر از گذشته می شود.

ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج و عضو مجلس خبرگان هم در ادامه این جلسه با بیان اینکه سعادت جامعه بشریت به جز ایثار میسر نمی شود، گفت: کار و تلاش سردار شهید مورد پسند خداوند است و قابل تقدیر است که مردم کردستان هم با تجمع گسترده پس از نماز جمعه در روز گذشته بار دیگر وفاداری خود را به نظام اعلام کردند و نشان دادند که قدردان افرادی چون حاج قاسم سلیمانی هستند که امنیت و آسایش کشور را مدیون او هستیم.

او تاکید کرد: چنین افرادی شایسته برگزاری یک مراسم در خور شان در کردستان است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی