سایز متن   /

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به شهر کردنشین موش سفر کرده است طی اظهاراتی عنوان کرد: قول می دهم تا سال ۲۰۲۰ میلادی PKK باقی نخواهد ماند.

به گزارش کوردپاریز، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به شهر کردنشین موش سفر کرده است طی اظهاراتی با اشاره به مبارزات نیروهای امنیتی ترکیه با PKK عنوان کرد: «مبارزه با ترور را به ما بسپارید، به شما قول می دهم در سال ۲۰۲۰ میلادی گروهی تحت عنوان PKK باقی نخواهد ماند. این قول ما به شما است. این ملت آسوده خواهد شد. ۴۰ سال است که با این مسئله درگیر هستیم. ۴۰ سال است که فرزندان و خانواده هایمان هدف قرار گرفته اند. انشاالله منابعی را که در ۴۰ سال اخیر برای این موضوع اختصاص داده بودیم در مدت کوتاهی برای توسعه، پیشرفت و قوی تر شدن فرداهای کشورمان خرج خواهیم کرد. این را به همراه هم و با اتحاد یکدیگر انجام خواهیم داد».

به نوشته روزنامه دیوار، سویلو در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «ریشه های ترور از بین خواهد رفت. بدون این که این درد را به نسل های بعدی تحویل بدهیم آن را در تاریخ دفن خواهیم کرد. شرق و جنوب شرق ترکیه با پاکسازی های صورت گرفته از ترور خودِ واقعی اش را پیدا کرده است. چه روزهایی را سپری کرده اید به خوبی می دانم».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی