سایز متن   /

عملیات ضد تروریستی و مبارزه با مواد مخدر با عنوان «کران-۱۱» توسط نیروهای امنیتی ترکیه در شهرستان لیجه استان دیاربکر آغاز شد.

به گزارش کوردپاریز، وزارت کشور ترکیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عملیات ضد تروریستی و مبارزه با مواد مخدر با عنوان «کران-۱۱» توسط نیروهای امنیتی ما در شهرستان لیجه استان دیاربکر آغاز شده است. 

در این اطلاعیه همچنین آمده است: 

«این عملیات توسط ۸۰ تیم شامل ۱۲۶۰ تن از کماندوهای ژاندارمری، نیروی ویژه ژاندارمری، نیروی ویژه پلیس و پاسبانان امنیت انجام می‌شود.

آنها با این عملیات به قطع منابع مالی گروه تروریستی پ.ک.ک که از راه قاچاق مواد مخدر تامین می‌شود و با آن جوانان ترکیه را تهدید می‌کنند، خواهند پرداخت».

گفتنی است که نیروهای ژاندارمری ترکیه دیروز نیز در استان‌های حکاری و شرناق علیه گروه خشونت طلب پ.ک.ک «عملیات کران ۹ و ۱۰» را آغاز کرده بودند.

در عملیات کران ۹ در کوه جودی شرناق در مجموع ۸۴ تیم عملیاتی شامل ۱۲۶۰ نیروی امنیتی و در عملیات کران ۱۰ در منطقه کازان استان حکاری نیز ۴۸ تیم عملیاتی شامل ۷۳۰ نیروی امنیتی حضور دارند.

وزارت کشور ترکیه تاکید کرده که مخفی‌گاه‌ها و پناهگاه‌های پ.ک.ک و همچنین مهمات و آنچه متعلق به این گروه است در این عملیات به طور کامل منهدم خواهند شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی