سایز متن   /

شورای امنیت ملی ترکیه با انتشار بیانیه‌ای پس از جلسه خود اعلام کرد که عملیات “چشمه صلح” ارتش کشور تا دست‌یابی به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

به گزارش کوردپاریز/ اعضای شورای امنیت ملی ترکیه در مجتمع بش‌تپه آنکارا تشکیل جلسه‌ای داد. در پایان این جلسه با انتشار بیانیه‌ای تاکید شده که عملیات چشمه صلح ترکیه تا رسیدن به اهداف خود ادامه خواهد یافت.

در این بیانیه به اتخاذ تمام تدابیر لازم برای آسیب ندیدن غیرنظامیان در جریان عملیات چشمه صلح اشاره شده و آمده است: این عملیات به برقراری صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند و تا دست‌یابی به هدف خود ادامه خواهیم داد. در این راستا از کشورهای طرف توافق ایجاد منطقه امن در سوریه انتظار داریم که فعالیت‌های پاکسازی تروریست‌ها از این منطقه و همچنین تل رفعت و منبج را هرچه سریع‌تر به اتمام برسانند.

در بیانیه مذکور با تاکید بر اینکه ترکیه هیچ وقت در خصوص مقابله با تروریسم از قبول هیچ مسئولیتی شانه خالی نکرده و مبارزه با گروه های تروریستی پ.ک.ک و داعش را با عزمی راسخ و قاطعانه انجام می‌دهد، از جامعه بین‌المللی به حمایت از تلاش‌های ترکیه برای بازگشت امن و داوطلبانه سوری‌ها به خانه‌های خود و دست‌یابی هرچه سریع‌تر آنها به صلح و آرامش در سرزمین‌شان دعوت شده است.

اعضای شورای امنیت ملی ترکیه همچنین تصمیمات درباره حوادث ۱۹۱۵ را که با توجه به ادعاهای بی‌پایه و فاقد اعتبار تاریخی و حقوقی اتخاذ شده‌اند، به شدت محکوم کرده و گفتند: دیگر وقت آن رسیده است که باید حقیقت را روشن کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی