سایز متن   /

در حالی که مردم غیرنظامی به خصوص کودکان و زنان، قربانی جنگ ارتش ترکیه و پ.ک.ک شده‌اند، طرفین یکدیگر را به انجام حملات شیمیایی متهم می‌کنند.

به گزارش کوردپاریز، در حالی که حملات اشغالگرایانه ترکیه علیه خاک سوریه ادامه دارد و گروه خشونت طلب پ.ک.ک نیز به حضور نامشروع خود در منطقه ادامه می‌دهد، مردم غیرنظامی مهمترین قربانیان این جنگ هستند. زنان و کودکان در شرق فرات و شمال شرق سوریه، آسیب‌پذیرترین گروه هستتند که اکنون اخباری مبنی بر استفاده از سلاح شیمیایی علیه آنها مخابره شده است. گزارش‌ها حاکیست تعدادی از غیرنظامیان به ویژه کودکان هدف حملات شیمیایی قرار گرفته‌اند و عامل آن نمی‌تواند جز ترکیه و یا پ.ک.ک باشد.

ترکیه می‌تواند برای تسهیل پیشروی خود از حملات شیمیایی استفاده کرده باشد و در آن میان کودکان نیز در معرض این حملات و سلاح‌های ممنوعه قرار گرفته باشند و در عین حال گروه‌های خشونت طلب وابسته به پ‌ک‌ک نیز می‌توانند غیرنظامیان را هدف حملات شیمیایی قرار داده باشند تا حمایت بین‌المللی در این زمینه جلب کنند که ترکیه را محکوم نمایند تا حملات را متوقف نماید. به عبارت دیگر هر دو گروه انگیزه و سابقه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت را در کارنامه خود دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی