سایز متن   /

کوردپاریز/ پس از تماس تلفنی عجیب و نامتعارف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با یک فرمانده سابق پ.ک.ک و فرمانده کنونی نیروهای وابسته به این فرقه در سوریه، بعضی کارشناسان تصور می‌کردند این تماس نیز در چارچوب رفتارهای غیرعادی ترامپ قابل بحث است و براساس برنامه دولت آمریکا نیست. اما تماس لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه با مظلوم کوبانی (پس از تماس ترامپ) نشان می‌دهد آمریکا همچنان برای سوریه برنامه دارد و قرار نیست به این سرعت این کشور را ترک کند و به نظر می‌رسد حمایت از پ.ک.ک و شاخه سوری آن همچنان در دستور کار آمریکا قرار دارد.

سناتور لیندسی گراهام پس از تماس تلفنی، طی اظهاراتی به نقل از مظلوم کوبانی سخنگوی این گروه مسلح، گفت: «آنها هرگز این توافق برای عقب‌نشینی و تخلیه منطقه را قبول نمی‌کنند». گراهام به مظلوم کوبانی گفته کنگره آمریکا نگران و در عین حال از آخرین تحولات مطلع است. 

به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد به تدریج ارتباط با یک گروه تروریستی را به یک هنجار تبدیل کند و آن را به یک بازیگر در شمال سوریه تبدیل نماید. اما بهترین گزینه، خلع سلاح پ.ک.ک است که با این اقدام آتش جنگ نیز خاموش می‌گردد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی