سایز متن   /


شورای هماهنگی جامعه زنان آزاد شرق موسوم به کژار یک نهاد اقماری وابسته به پژاک و حامی این گروهک تروریستی است

شورای هماهنگی جامعه زنان آزاد شرق موسوم به کژار یک تشکیلات وابسته به پژاک در کوه‌های صعب‌العبور قندیل است. این گروه وابسته به پ.ک.ک مدعی شده کمپینی را برای «مقابله با خشونت علیه زنان» آغاز کرده است! این ادعای مضحک در حالی است که پژاک خود گروهی تروریستی است و زنان و دختران را ربوده و برای اقدامات تروریستی به کار گرفته است.

خشونت علیه زنان امری نکوهیده است و در متون مختلف از جمله متون دینی تاکید شده از خشونت پرهیز گردد. آنچه مسلم است مفهوم خشونت به ابزاری برای گروه‌های مدافع حقوق بشر در غرب تبدیل شده اما در عمل به آنچه می‌گویند نیز اعتقاد ندارند. فرقه خشونت طلب پژاک نیز یکی از گروه‌های مدعی مقابله با خشونت علیه زنان است اما با آشنایی مختصر با این گروه ثابت می‌شود پژاک مروج و عامل به خشونت و تروریسم است. پژاک زنان را مسلح کرده و همه اعضای زن آن تفنگ به دست هستند و اسلحه نیز نماد خشونت است. چگونه میتوان خواهان جامعه‌ای عاری از خشونت شد، اما زنان را مسلح کرد؟! بهتر است پژاک اعضای زن و مسلح خود را آزاد کند تا گام اول حسن نیت تلقی شود.

پژاک باید سران قندیل نشین خود به ویژه دوران کالکان را به خاطر ایجاد حرمسرا در قندیل دادگاهی و مجازات کند تا ثابت شود به مقابله با خشونت علیه زنان اعتقاد دارد. تصاویر کالکان با دختران کم سن و سال در فضای مجازی نیز لو رفته است. اگر پژاک به کمپین خود واقعا اعتقاد دارد باید مقابله با خشونت علیه زنان را از همان قندیل و سران خود شروع کند اما می‌دانیم این اقدام کژار چیزی جز دورویی نیست. آنها در حالی در این کمپین، ایران را تهدید کرده‌اند که در اوج ضعف قرار گرفته‌اند. سران قندیل‌نشین پ.ک.ک/پژاک همانند کبک سر خود را زیر برف می‌کنند و تصور می‌کنند دیگر دیده نمی‌شوند. یگان‌های آزادی شرق (ی.ر.ک.) گروه مسلح وابسته به پژاک طی بیانیه‌ای ترس و وحشت خود را بیان کرده و از پرواز پهپادهای اکتشافی نیروهای ایران بر فراز کوه‌های محل اختفای این فرقه تروریستی نگرانی شدید خود را اعلام کرده است.

این فرقه تروریستی باید بداند اگر تاکنون ایران در برابر اقدامات بی ثبات کننده آن در مناطق مرزی علیه روستائیان حملات کوبنده‌ای انجام نداده به این معنا نیست که ایران نمی‌تواند پاسخ بدهد. تاریخ ثبات کرده ایران همانند ترکیه نیست که علیرغم حملات گسترده در طی چهل سال گذشته هنوز نتوانسته پ.ک.ک را ریشه کن کند. لذا ایران همان بلایی را که بر سر کومله و حزب دموکرات کردستان ایران آورد و آنها را برای همیشه فراری داد، می‌تواند حتی در مخفیگاه‌های قندیل نیز سران بزدل پژاک را به وحشت بیندازد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی