سایز متن   /

در راستای اختلافات احزاب اقلیم کردستان عراق، فراکسیون نسل جدید از سهم خود در پارلمان به شدت ناراضی است.

به گزارش کورد پاریز، بعد از اعلام نارضایتی فراکسیون نسل جدید در پارلمان اقلیم کردستان عراق از سهم حزبی خود، رئیس فراکسیون نسل جدید در پارلمان کردستان اعلام کرد به دلیل عدم توجه هیئت ریاست پارلمان در خصوص سهم این فراکسیون در کمیسیون‌های پارلمان، فراکسیون نسل جدید سهم خود در کمیسیون‌های دائمی را به اتحاد اسلامی واگذار می‌کند.

 کاظم فاروق رئیس فراکسیون نسل جدید در پارلمان کردستان در نشست مطبوعاتی اعلام کرد به دلیل اینکه هیئت ریاست پارلمان به درخواست آنها مبنی بر بررسی مجدد سهم آنها در مشارکت فراکسیون‌های دائمی توجهی نکرده لذا سهم خود را در این فراکسیون‌ها به اتحاد اسلامی واگذار می‌کند. وی تاکید کرد سهم این فراکسیون بسیار بیشتر از میزان اعلامی است و به دلیل عدم رضایت اعضای فراکسیون، آنها سهم خود را قبول ندارند.

وی در نشست خبری خود افزود از فراکسیون اتحاد اسلامی و جماعت اسلامی خواسته‌ایم تا به عنوان متحد ما این سهم‌ها را قبول کنند اما فراکسیون اتحاد اسلامی، از پذیرش این پیشنهاد خودداری کرده است، اما فراکسیون جماعت اسلامی پیشنهاد ما را پذیرفته است.

گفتنی است فراکسیون نسل جدید همواره از دولت اقلیم به دلیل فساد و قراردادهای پنهانی در حوزه انرژی به شدت انتقاد کرده است. قدرت‌طلبی یکی از ویژگی‌های احزاب مختلف در اقلیم کردستان عراق است و منافع مردم و مقابله گروه‌های تروریستی، در برنامه‌های آنها جایی ندارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی