سایز متن   /

 

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی بار دیگر با هدف قرار دادن حزب دموکراتیک خلق ها (HDP)عنوان کرد: HDP شاخه سیاسی یک گروه تروریستی است.

 

به گزارش کوردپاریز به نقل از شبکه تلویزیون NTV، “سلیمان سویلو”، وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی بار دیگر با هدف قرار دادن حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) عنوان کرد: از من انتقاد می کنند که بسیار تند سخن می گویم. در واقع انسان خشنی نیستم ولی آنقدر خیانت زیاد شده است که تنها این ادبیات را درک می کنند. اینان زبان دیگری نمی فهمند. برای این که آپو از امرالی آزاد شود، نمایندگان PKK و قندیل راهپیمایی می کنند. ما نیز گفتیم “اگر بگذاریم شما راهپیمایی کنید ما آدم نیستیم” گذاشتیم؟ زنی [اشاره به فیگن یوکسکداغ رئیس مشترک سابق HDP  بود که می گفت پشتشان را به YPG و PYD تکیه داده اند. اکنون به آنان ۴ دیوار داده ایم، به هر کجا که می خواهند تکیه کنند. HDP شاخه سیاسی یک گروه تروریستی است. تلاش نکنند برای کسی دوست داشتنی دیده شوند.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: در ۳۰ سال اخیر کمترین پیوستن به گروه های تروریستی در سال ۲۰۱۸ رخ داد. نه تنها در داخل مرزها بلکه در خارج از مرزها نیز دو هزار کیلومتر مربع در حوزه عملیاتی سپر فرات از جرابلس تا باب و دو هزار کیلومتر مربع را در عفرین پاکسازی کردیم. ما دولت کوچکی نیستیم. ما در مقابل ملتمان سوگند خورده ایم که در هر کجا تروری باشد نابود کردن آن مسئولیتی است که بر گردن ما گذاشته شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی