سایز متن   /

 

رئیس انجمن کردهای سوری ساکن ترکیه در اظهارتی تاکید کرد: قربانیان پ.ک.ک، غیرنظامیان هستند و این سازمان هیچ ارتباطی با کردها ندارد.

 

به گزارش کورد پاریز، “عبدالعزیز تمو”، رئیس انجمن کردهای سوری ساکن ترکیه، در اظهاراتی گفت: پ‌.ک‌.ک سازمانی تروریستی است که تنها قربانیان آن کردها به ویژه غیرنظامیان هستند. وی در ادامه به سابقه پ.ک.ک و شاخه‌های آن به ویژه ی.پ.گ. در نقض حقوق بشر اشاره کرد و افزود: پ.ک.ک بلای جان کردها شده و علیه ما دست به هر اقدامی از جمله ربودن کودکان می‌زند و هر کسی که با آن مخالفت کند را زندانی و شکنجه می‌کند و یا به قتل می‌رساند. سیاستمداران مخالف نیز از جمله قربانیان پ‌ک‌ک هستند.

 

تمو خاطرنشان کرد: پ.ک.ک با زور به دست کودکان ۱۵-۱۰ ساله ما اسلحه داده و آنها را به دشمنان کرد و عرب تبدیل نموده و این برای ثبات و امنیت منطقه خطرناک است. پ.ک.ک با اقدامات خود ثابت کرده سازمانی تروریستی است و با خواسته‌های مردم کرد هیچ ارتباطی ندارد.

 

“محمد امین رناس” کارشناس سیاسی کرد نیز در واکنش به تبلیغات واهی و همیشگی هواداران پ.ک.ک گفت: این سازمان، درنده خوی و تروریست است و نباید در معرفی چهره واقعی آن تعلل کرد. وی در صفحه توئیتری خود نوشت: «کافیست به سابقه آن در برخورد با مردم کُرد نگاه کنید تا چهره واقعی آن را بشناسید. کارنامه پ.ک.ک مملو از قتل مردم کرد و مخالفان و منتقدان و ویران کردن شهرهای کرد است. پ.ک.ک اذهان کردها را مسموم کرده است. این گروه تروریستی، خشونت و جنایت را به نام کردها ترویج می‌کند، در حالی که بدترین کارها را علیه کردها انجام داده و می‌دهد». این کارشناس کرد در ادامه از هواداران پ.ک.ک درخواست کرده است که بیش از این در دام ایدئولوژی عبدالله اوجالان گرفتار نمانند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی