سایز متن   /

 

به گزارش کورد پاریز، “امبرین زامان” ستون نویس المانیتور و نشریه اکونومیست با اشاره به عدم تحمل و ظرفیت هر گونه نظر مخالف یا منتقد توسط گروه تجزیه طلب پ.ک.ک در صفحه توییتر خود نوشت:

“در عالم پ.ک.ک / ی.پ.گ. ظرفیت تحمل دیدگاه های سیاسی مخالف، آزادی دینی و غیره صفر است. یا باید روش آنها را قبول کرد یا باید راه قبرستان را در پیش گرفت. هنوز هم افرادی ساده لوح وجود دارند که فکر می کنند این تروریست ها صلح را برای منطقه به ارمغان خواهند آورد…”

گروه پ.ک.ک و شاخه های اقماری آن به قتل و حذف فیزیکی مخالفان و منتقدان اشتهار دارند. ماهیت پ.ک.ک بگونه ای است که هیچ حزب، گروه و جریان سیاسی خارج از چارچوب افکار و اندیشه های عبدالله اوجالان را تحمل نمی کند. چارچوب فکری گروه پ.ک.ک با الهام از افکار و اندیشه های عبدالله اوجالان مبتنی بر نفی هر گونه دیدگاه مخالف و منتقد است، از همین رو حذف فیزیکی نیروهای مخالف و منتقد چه در درون تشکیلات پ.ک.ک و چه در میدان رقابت با رقبا در دستور کار پ.ک.ک قرار دارد. چنانکه در کردستان ترکیه با رقبای خود همچون حزب حق و آزادی ها HAK – PAR ، حزب PAK به رهبری اوزچلیک، جنبش حزب دمکرات میهنی کردستان T-PDNK و هدی پار (HUDA – PAR) رفتار خشنی داشته است.

پ.ک.ک بیش از ۱۵ هزار مخالف خود را به قتل رسانده است و هر روز بیش از پیش این را ادامه می دهد. “طاهر الچی” مخالف سیاست خندق و درگیری های یگان های جوانان انقلابی (پ.ک.ک) نیز توسط آن به قتل رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی