سایز متن   /

رئیس حرکت نسل جدید اقلیم کردستان عراق در سخنانی مردم را برای حضور گسترده در انتخابات به منظور مجازات حاکمیت اقلیم فراخواند.
به گزارش کورد پاریز، “شاسوار عبدالواحد” رئیس حرکت نسل جدید در سخنانی گفت حاکمیت اقلیم در انتخابات برنامه ای برای مردم ندارد و از برنامه های ما برای شعارهای تبلیغاتی خود کپی کرده اند و حزبی که برنامه ای برای اداره حکومت نداشته باشد نباید مورد اعتماد مردم قرار گیرد.
وی افزود؛ از شهروندان درخواست می کنم با مشارکت فعال خود در انتخابات، حاکمیت کنونی را مجازات کنند تا اقلیم کردستان با فجایع چهار سال گذشته مواجه نگردد.
عبدالواحد همچنین گفت: مردم در هشتم مهر ماه دو گزینه پیش رو دارند یا به حاکمیت فاسد کنونی بار دیگر اعتماد کنند و یا برای اولین بار حزبی جدید را برای حاکمیت اقلیم انتخابات کنند و مردم نباید اقدامات حاکمیت را در ۲۷ سال گذشته فراموش کنند.
رئیس حرکت نسل جدید یکی از منتقدان و مخالفان سرسخت حاکمیت اقلیم کردستان عراق است که بارها اعلام کرده است که بزرگترین و مهم ترین مشکل اقلیم کردستان عراق، حاکمیت خاندان بارزانی و طالبانی است و این دو خاندان باید از حاکمیت کردستان کنار گذاشته شوند.
“شاسوار عبدالواحد” چندی پیش نیز در گفتگو با «ان آر تی» خواستار مشارکت فعال و هشتاد درصدی مردم جهت تجربه حکومتی جدید در انتخابات شد و تاکید کرد اگر از طریق انتخابات نتوانیم تغییرات ایجاد کنیم این مسئله را به مردم اعلام می کنیم و از طریق راهکارهای دیگر از جمله اعتراضات خیابانی، مطالبات خود را پیگیری می کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی