سایز متن   /

“مارسین کوبیک” کارشناس سیاسی در صفحه توئیتری خود کمک های آمریکا به شاخه مسلح پ.ک.ک موسوم به ی.پ.گ در مناطق کردنشین سوریه را حمایت از تروریسم عنوان کرد.
به گزارش کورد پاریز، این کارشناس سیاسی در صفحه توییتر خود نوشت: “ی.پ.گ./پ ک ک سابقه طولانی حملات تروریستی در ترکیه دارند. آمریکا در سوریه و عراق از این کردها حمایت نظامی می کند. این یعنی دولت آمریکا حامی تروریسم است. ترکیه اصلا نباید به آمریکا به عنوان متحد نگاه کند. درواقع ترکیه باید به اسد کمک کند تا مانع فرار اعضای القاعده از ادلب شود.”

“رجب طیب اردوغان” رئیس جمهوری ترکیه بارها آمریکا را به ارسال سلاح برای جدایی طلبان پ.ک.ک متهم کرده و تاکید کرده است: “ما در داخل ترکیه ضربات سنگینی به تروریست ها وارد کردیم و در خارج از مرزهای ترکیه هم بیش از چهار هزار و ۲۵۰ نفر از آنها را از پای در آوردیم ولی این تروریست ها از طرف آمریکا همچنان حمایت می شوند.”
چندی پیش “رجب طیب اردوغان” در گفتگو با شبکه تلویزیونی ان.تی.وی ترکیه نیز گفت: “ما با پول خود نمی توانیم از آمریکا سلاح بخریم، ولی متاسفانه ایالات متحده آمریکا و نیروهای ائتلاف بین‌المللی تسلیحات و مهمات را به رایگان در اختیار گروه‌های تروریستی همچون پ.ک.ک می‌گذارند.”
این در حالی است که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا تایید می کنند پ.ی.د. و ی.پ.گ همان پ.ک.ک است و آمریکا در حالی به این گروه ها کمک تسلیحاتی می کند که پ.ک.ک در لیست تروریستی آن قرار دارد!
شایان ذکر است که ترکیه در سه سال اخیر بیش از ۱۶ هزار تجزیه طلب پ.ک.ک و بازوی نظامی این گروه در سوریه موسوم به (ی.پ.گ) را در داخل خاک ترکیه و نیز در شمال عراق و سوریه از پای در آورده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی