سایز متن   /

حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) به بهانه عید قربان بیانیه ای داد و طی آن مدعی شد اگر عبدالله اوجالان و صلاح الدین دمیرتاش در زندان باشند عید برای کردها معنا ندارد!

به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه خبری خندان، “سزای تمللی” رئیس ترک تبار HDP با انتشار این بیانیه مدعی شد: کشور به خاطر زندانی شدن اوجالان گوشه گیر شده است!

تمللی در حالی مراسم مذهبی عید قربان را به رهبر دربند پ.ک.ک ربط می دهد که “عبدالله اوجالان” خود گرایشات کمونیستی دارد و خود را یک کمونیست و هم ردیف لنین، استالین و پائولوس معرفی نکرده است.

وی همچنین وجود نظام غیر مادی را نفی می نماید و مذهب را نوعی قید وابستگی و عقاید مذهبی را حاصل تفکرات سنتی بشر و غیر عقلانی می داند و تمامی مظاهر معنوی انسان  را کاذب و غیرقابل قبول می شمارد و دین به طور عام و اسلام به طور خاص را افیون جامعه می داند. اوجالان به نوعی به نژادپرستی فاشیستی اعتقاد دارد و مروج تفکر نژاد برتر می باشد و مانند مارکسیسم به پیدایش تصادفی نظام هستی معتقد می باشد.

تفکرات فرقه گرایانه اوجالان و هم مسلکان او، نژاد پرستی پان کردیسم را با نفی اصول ثابت و پایه دار نظام اجتماعی و نفی دین به طور عام و اسلام به طور خاص، نفی نظام خانواده و ترویج نوعی بی بند و باری جنسی به نام دفاع از حقوق زن را دنبال می کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی