سایز متن   /

حاکمیت اقلیم کردستان عراق از پیام مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق مبنی بر تشکیل فوری دولت جدید حمایت کرد.

به گزارش کورد پاریز به نقل از ملت پرس، “سعدون فیلی” مسئول روابط عمومی اتحادیه میهنی کردستان عراق در سخنانی اعلام کرد در گذشته به گروه های عراقی اعلام نمودیم باید دولت جدید عراق به منظور بهبود زندگی مردم تشکیل شود و عدم مشارکت اکثریت شهروندان عراقی در انتخابات زنگ خطری برای آینده عراق است.

وی افزود ما از موضع آیت الله سیستانی برای شتاب در تشکیل حکومت جدید عراق حمایت می کنیم، باید با خطرات و تهدیدات پیش روی عراق مقابله کرد.

نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه در کربلا اعلام کرد انجام دو مرحله در مرحله کنونی ضرورت دارد: مرحله اول اینکه دولت کنونی فورا درخواست‌های تظاهرکنندگان را محقق کند و مرحله دوم این است که دولت جدید در سریع‌ترین زمان ممکن و با اصول صحیح تشکیل‌ شود و نخست وزیر مسؤولیت را بر عهده گرفته و در مبارزه با فساد قاطعانه عمل کند.

از سوی دیگر “عبدالسلام برواری” از رهبران حزب دمکرات کردستان عراق در این باره گفت در شرایط کنونی عراق لازمست وضعیت عادی و مشکلات و بحران ها حل و فصل شود و گروه های شیعه هر چه سریعتر درباره نامزد پست نخست وزیری عراق به توافق برسند. وی افزود ما همواره بر تشکیل حکومت فراگیر و خدمت رسانی به مردم تاکید کرده ایم و مرجعیت شیعه های عراق نیز خواهان خدمت رسانی به مردم است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی