سایز متن   /

جنبش گوران و اتحاد اسلامی با درخواست حاکمیت اقلیم کردستان مبنی بر ارائه برنامه مشترک کردها در پارلمان عراق مخالفت کردند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از پایگاه خبری snnc.co، در روزهای گذشته حاکمیت اقلیم کردستان از احزاب کردی درخواست نمود که کردها به صورت مشترک با برنامه ای واحد به بغداد بروند.

مصطفی عبدالله” عضو شورای اجرایی حزب اتحاد اسلامی اقلیم کردستان عراق در این باره گفت: آماده نشست و مذاکره با حاکمیت اقلیم کردستان برای نحوه فعالیت در بغداد نیستیم، ما بر مواضع سابق خود مصمم هستیم. “عبدالرحمان علی” عضو کمیته ملی جنبش گوران نیز در این باره گفت: تا زمانی که نتایج انتخابات پارلمان عراق بطور رسمی اعلام نشود با حاکمیت اقلیم کردستان مذاکره نمی کنیم و اگر به شکایت ما رسیدگی گردد این احتمال وجود دارد با حاکمیت درباره فعالیت مشترک در بغداد به گفتگو بنشینیم.

نزاد محمود” عضو کمیته ملی جنبش گوران اخیرا در سخنانی اعلام کرد؛ گوران پروژه مختص به خود درباره کوردها و بازگشت به بغداد دارد. ما نباید همواره دنبال‌رو سیاست‌ها و طرح‌های حزب پارتی باشیم. در حال حاضر ما منتظر نتیجه نهایی شکایات مطرح شده درباره نتایج انتخابات پارلمان عراق هستیم و هر زمانی تصمیم به مشارکت در روند سیاسی عراق گرفتیم درباره درخواست حزب پارتی، تصمیم گیری می‌کنیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی