سایز متن   /

مهمت صدیق دورماز، رئیس تشکیلات شهرستان کارا چوپان استان ارزروم به همراه ۲ تن از شهروندان عادی که در محله کوپال این شهرستان در حال شرکت در رای گیری بوده اند در یک درگیری مسلحانه کشته شده اند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از روزنامه ینی چاغ، مهمت صدیق دورماز، رئیس تشکیلات حزب خوب شهرستان کارا چوپان استان ارزروم به همراه ۲ تن از شهروندان عادی که در محله کوپال این شهرستان در حال شرکت در رای گیری بوده اند در یک درگیری مسلحانه کشته شده اند.

ابراهیم دوملو، رئیس تشکیلات حزب خوب در استان ارزروم در گفتگو با روزنامه ینی چاغ در این خصوص عنوان کرده است: دورماز در یک درگیری مسلحانه جان خود را از دست داده است، جنازه وی در حال حاضر به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین حسنی یلان، رئیس تشکیلات حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در همین شهرستان در خصوص این حادثه عنوان کرده است: ۲۴ فرد که از سوی وزارت کشور ترکیه مامور شده بودند اینجا آمدند. ما به این موضوع اعتراض کرده و قبول نکردیم. بعد از آن یک نفر که نامش معلوم نبوده و گویا در لیست اولیه حزب عدالت و توسعه برای نامزدی از حوزه انتخاباتی ارزروم نیز بوده است اینجا آمد. ما حضور او را نیز قبول نکردیم. درگیری صورت گرفت و شلیک کردند. رئیس تشکیلات حزب خوب در شهرستان کارا چوپان به همراه یک شهروند عادی که در حال رای دادن بود و مامور صندوق کشته شدند.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی