سایز متن   /

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به استانداردهای دوگانه غرب در ارتباط با ترور عنوان کرده است: اعضای PKK سال ها است که آزادانه از کشورهای غربی استفاده می کنند.

به گزارش کورد پاریز به نقل از خبرگزای دوغان، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به مبارزاتی که ترکیه تحت عنوان مبارزه با ترور در داخل و خارج از مرزهای خود انجام داده است، عنوان کرد: مبارزاتمان با گروه های تروریستی PKK/PYD، داعش و عضوی از نسل جدید گروه های تروریستی که به آن جماعت گولن اطلاق می شود با ثبات قدم کامل ادامه خواهد داشت. ولی هنوز در عرصه بین المللی استانداردهای دوگانه در خصوص ترور ادامه دارد.

اردوغان افزود: اعضای PKK سال هاست که آزادانه از کشورهای غربی استفاده می کنند. تا زمانی که در برابر گروه های تروریستی این گونه سیاست های دوگانه اتخاذ شود مسئله مبارزه با ترور به اندازه یک دانه جو هم پیشرفت نخواهد داشت. ترکیه تدابیر لازم را برای مقابله با تهدیداتی که علیه بقای این کشور صورت می گیرد، اتخاذ می کند. در عملیات های سپر فرات و شاخه زیتون، سرزمینی به مساحت ۴ هزار کیلومتر مربع را از گروه های تروریستی وابسته به پ.ک.ک پاکسازی کردیم. در بین تروریست هایی که در این عملیات ها کشته شدند افرادی با ملیت های خارجی نیز که به این گروه های تروریستی پیوسته اند وجود داشتند. در حالی که شهر رقه بعد از باز پس گیری از تروریست ها به شهر ارواح تبدیل شده است، عفرین از فردای روزی که توسط نیروهای ما به کنترل درآمد، به وضعیت عادی بازگشت. گزارش شده است حدود ۱۶۰ هزار سوری از ترکیه به سرزمین های خود باز گشته اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی