سایز متن   /

سرپل ذهاب، دو شب پس از زلزله
فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست از جمع آوری کمک‌های غیر نقدی کارکنان این سازمان برای ارسال به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کوردپاریز محمد قدیری ابیانه ضمن عرض تسلیت به بازماندگان زلزله غرب کشور گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که این محنت و رنج را مایه جلب رحمت و فضل خود قرار دهد و بر صبر و پایداری و مقاومت ملت عزیزمان بیفزاید. بر همین اساس پس از اطلاع از این حادثه تلخ مرکز مقاومت بسیج وپایگاه تابعه سازمان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی همکاران جهت یاری‌رسانی به حادثه دیدگان کرده است.

وی درمورد نحوه کمک رسانی اظهارکرد: با هماهنگی اداره محیط زیست شهرستان دالاهو (کرند غرب) کلیه وسایل و آذوقه تهیه شده توسط همکاران ستاد سازمان حفاظت محیط زیست بلافاصله به مقصد منطقه قلخانی شامل ۳۵ روستا که تخریب آن بسیار جدی و در عمق منطقه آسیب دیده است، ارسال خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام) ،فرمانده مرکز مقاومت بسیج سازمان حفاظت محیط زیست در مورد زمان ارسال کمک‌های جمع آوری شده گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیریت بازرگانی کارخانه صنایع نساجی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اقلامی که در اولویت برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هستند روز دوشنبه (۲۹ آبان ماه) به دست هموطنان داغ دیده این منطقه خواهد رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی